Što je SEO?

Što je SEO?

Search engine optimization (SEO) je praksa povećanja količine i kvalitete prometa na vašoj web stranici putem organskih rezultata tražilice.

Što ide u SEO?

Da biste shvatili što SEO stvarno znači, neka je razbiti tu rečenicu dolje i pogledati dijelove:

  • Kvaliteta prometa. Možete privući sve posjetitelje na svijetu, ali ako dolaze na vašu web-lokaciju jer im Google kaže da ste izvor za Appleove račune kada zaista ste poljoprivrednik koji prodaje jabuke, to nije kvalitetan promet. Umjesto toga želite privući posjetitelje koji su istinski zainteresirani za proizvode koje nudite.
  • Količina prometa. Nakon što dobijete prave ljude klikom na stranice s rezultatima tražilice (SERP), veći je promet bolji.
  • Organski rezultati. Oglasi čine značajan dio mnogih SERP-ova. Organski promet je bilo koji promet koji ne morate platiti.

Kako SEO radi?

Možda mislite na tražilicu kao web stranicu koju posjetite da biste upisali (ili govorili) pitanje u okvir i Google, Yahoo !, Bing ili bilo koju tražilicu koju koristite čarobno odgovara s dugim popisom veza na web stranice koje Mogu potencijalno odgovoriti na vaše pitanje.

To je istina. Ali jeste li ikad prestali razmotriti što je iza tih čarobnih popisa veza?

Evo kako to funkcionira: Google (ili bilo koja tražilica koju upotrebljavate) ima alat za indeksiranje koji odlazi i prikuplja informacije o svim sadržajima koji se nalaze na internetu. Alati za indeksiranje dovode sve one i one natrag u tražilicu kako bi izradili indeks. Taj se indeks unosi kroz algoritam koji pokušava podudarati sve te podatke s vašim upitom.

To je sve (tražilica) SEO-a

O-dio optimizacije SEO-a jest mjesto na kojem ljudi koji napišu sve te sadržaje i stavljaju na svoje web lokacije pružaju taj sadržaj i one stranice tako da će tražilice moći razumjeti ono što vide, a korisnici koji dolaze Putem pretraživanja će vam se svidjeti ono što vide.

Optimizacija može imati mnogo oblika. Sve je to od osiguravanja da naslovne oznake i meta opisi budu informativne i prave duljine za usmjeravanje unutarnjih veza na stranice na kojima se ponosite.

Učenje SEO

Ovaj odjeljak našeg web mjesta je ovdje kako bi vam pomogao da naučite sve što želite o SEO. Ako ste posve nova tema, započnite na samom početku i pročitajte Vodič za početnike na SEO. Ako trebate savjet o određenoj temi, iskopajte gdje god vam odgovara.

Evo općeg pregleda:

Što je SEO?

Ovdje si! Možda ste novi u industriji ili ste čuli da je kolega napustio akronim i bio poput: “Što?” Ovo je jako dobro mjesto za početak ako želite pregled igrača i žargona kako biste barem mogli razgovarati.

Izgradnja SEO-friendly web stranice

Kada budete spremni započeti šetnju da se SEO hoda, vrijeme je da primijenite one SEO tehnike na web mjesto, bilo da je potpuno novo ili stari ste koji se poboljšava.

Ove stranice će vam pomoći da započnete sa svime od odabira SEO-friendly domene na najbolje prakse za unutarnje veze.

Sadržaj i srodne oznake

Web mjesto zapravo nije mjesto dok ne dobijete sadržaj. Ali SEO za sadržaj ima dovoljno specifičnih varijabli koje smo mu dali u svoj odjeljak. Započnite ovdje ako ste zainteresirani za istraživanje ključnih riječi, kako napisati kopiju prilagođenu SEOu i vrstu oznake koja pomaže tražilicama da razumiju samo ono što vaš sadržaj zapravo predstavlja.

Teme na web-lokaciji

Već ste naučili puno o temama na web-lokaciji tako što ste pronašli sadržaj i povezane oznake. Sada je vrijeme da se informira o robots.txt.

Teme vezane uz vezu

Kopirajte duboko u sve što ste ikada trebali znati o vezama od sidrenog teksta do preusmjeravanja. Pročitajte ovu seriju stranica kako biste razumjeli kako i kada koristiti nofollow i je li gostujući blogiranje zapravo mrtav. Ako ste više u vezi sa zgradom veze (radeći za poboljšavanje ranga na svojoj web lokaciji zarađivanjem veza), idite ravno u Vodič za početnike za povezivanje zgrada.

Ostala optimizacija

Čestitamo! Usvojili ste nadogradnju svakodnevnih SEO i sada ste spremni za neke napredne teme. Pobrinite se da sav taj promet bude najlakše moguće pretvoriti s optimizacijom stopa pretvorbe (CRO), a zatim idite na mikro razini s lokalnim SEO ili preuzmite taj globalni web s međunarodnim SEO-om.

Razvoj SEO

Algoritmi tražilice često se mijenjaju, a taktike SEO se razvijaju kao odgovor na te promjene. Dakle, ako vam netko nudi SEO savjete koji se ne osjećaju sasvim u pravu, prijavite se na određenu stranicu teme.

Za tehnički pregled SEO, pogledajte ovaj kratki videozapis tvrtke Rand Fishkin.

Idi naprijed i radi SEO …

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s