Link building danas

Link building se uvelike mijenja kroz vrijeme. SEO stručnjaci se suočavaju sa sve zahtjevnijim zadatkom koji za rezultat ima zadovoljstvo korisnika interneta prilikom potrage za informacijama koje ih zanimaju.
Navodim tri link building metode koje Vam mogu donijeti dobre rezultate:
1. Poslovni imenici, da poslovni imenici još uvijek prolaze, ali naravno pazite da ne dodajete svoje stranice u bilo koji imenik. Držite se samo kvalitetnih poslovnih imenika.
2. Kreiranje visokovrijednog sadržaja, što je sadržaj na Vašim stranicama bolji to će se više dijeliti na društvenim mrežama, ljudi će pričati o tome i naravno davati Vam organske linkove. Jednostavno zar ne?
3. Kreirajte sadržaja za druge stranice, pišite i za druge, a ne samo za sebe. Držite se napomene o kvaliteti, te imajte na umu ovo, što je sadržaj kvalitetniji lakše ćete ga objaviti kod drugih webmastera.
Još ću napomenuti kako je obavezno držati se Google smjernica SEO optimizacije kako bi Vaše stranice ostale sigurne i visoko pozicionirane u tražilicama.

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s